Matthew Williamson

Imorgon smäller det mina vänner, första kollektionen släpps! Jag har ju planerat att jag ska stå där vid insläppet, liksom jag gjorde då Roberto Cavalli släppte sin kollektion för H&M. Då var jag ute efter den kända zebraklänningen (dock gick jag hem med en likadan fast med leopardmönster), och iår har jag egentligen inte fastnat för någonting speciellt, det skulle i sådana fall vara den söta rosa klänningen.. hmm jaa det blir spännande detta ;)

Jag står inför ett annat litet dilemma, ska jag köpa den råsnygga New York tröjan från Weekday, och i sådana fall vilken färg? Rött eller vitt, rött eller vitt... Eller ska jag göra som min syster som köpte båda två? :P Brukar ju vara den bästa lösningen ;) Nuuu blir det sängen! Puss och kram
           

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så snor du din systers!!!

2009-04-23 @ 16:50:17
Postat av: Olivia

Bra ide, det skulle hon uppskatta tror jag ;P

2009-04-23 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0