Lilla London

Och så plötsligt har man blivit stamkund på Lilla London. Vår servitör från i fredags, Karl, jobbade även igår och har givit mig just namnet "stamkunden". Men finns det något bättre än att sitta på deras uteservering och mysa med vänner? Igår spenderades kvällen tillsammans med Sandra, Sofie och Niclas. Sofie är en gammal klasskompis till mig som jag inte har träffat på åratal, så det var sjukt kul att prata gamla minnen :D Ja det här får vi allt ta att göra igen!

På vägen hem träffade jag alltså Calle, som ni kanske förstod av inlägget nedan :P

Nu ska jag berätta någonting jag inte berättat för er ännu. I fredags kom det fram en man till vårt bord på Lilla London och frågade om han kunde ta bilder på oss till hans galleria, temat var typ "den nya generationen på avenyn" eller något liknande :P Jag hade då mina slitna jeans från H&M på mig, vilket han var helt fascinerad av. Så han frågade om han kunde ta lite bilder på mig, och även på mig tillsammans med ett par andra tjejer. Jag var skeptisk som sjutton, men efter att ha pratat med Karl (servitören jag känner på Lillan) som talade om för mig att han var en riktigt fotograf tänkte jag att det skulle väl ändå inte vara så farligt. Så vi tog bilder, och när jag kom tillbaka dit igår igen var fotografen där. Han hade skrivit ut bilderna och hoppades på att han skulle stöta på mig. Han gav de till mig och tackade för att jag ställde upp. Dessa bilder kommer in senare ikväll då jag har en kamera igen, jag är nämligen alldeles för oteknisk för att förstå mig på en skanner ;P

Hursomhelst, tack för igår. Det här måste absolut göras om!

Våååga inte klaga på mina fruktansvärt bra mobilbilder ;P
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0