långpromenad

Det blev en kort tripp på stan idag. Först gick jag till H&M, där det självklart var helt utplockat.. i princip inga kläder från Matthew Williamson kollektionen kvar. Där stöter jag hur som helst på Hanna och hennes mor :D Efter en stund på stan går jag och Hanna hem till Buller som ligger hemma och är sjuk, i min hand har jag en kasse från Weekday (visar senare) och ett pigilinpaket. Pigilin är nämligen den bästa medicinen om man är sjuk, bra att veta ;) Hemma hos honom satt vi ett bra tag, tills det var dags för mig att börja dra mig hemåt. Jag missar självklart min buss på Heden och åker därför till Östra Sjukhuset för att gå hem därifrån. Det är en bra bit att gå, men när solen skiner, brillorna sitter på och man får gå barfota i gräset är det underbart :D
           
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0