Kvällen

Min kväll har spenderats med Calle, och för en gångs skull har jag bara tagit det lugnt och det känns verkligen hur skönt som helst! Jag måste lära mig att man inte alltid behöver ha tusen bollar i luften samtidigt. Först gick vi och köpte godis, när vi kom hem till honom spelade han gitarr och sjöng för mig (jätteduktig), sedan kollade vi porrtidningar (hahahah) och sedan satte vi på Morgan Pålsson världsjournalisten, och shit va bra den va! Kvällen slutade med att hela hans golv var täckt av uttappade pokermarker och jag låg däckad i soffan :P Och för att det inte ska bli några missförstånd nu så är jag och Calle bara kompisar, har känt honom sen fyra år tillbaka och han är råtrevlig. Nu blir det sängen för lilla mig, sov gott
I samband med detta ville jag bara bjuda på en så sjukt vacker bild! Shit asså
           

Kommentarer
Postat av: Anne

HEJJ OLIVIA.UNDRAR BARA PÅ DEN DÄR BILDEN NÄR DU ÄR MED PIXEL DIN SÖTA HUND, VART KOMMER SOLGLASÖGONEN IFRÅN SJUKT SNYGGA VAR DOM.

PUSS O KRAM

DIN BLOGG ÄR BÄST

2009-04-09 @ 14:57:36
Postat av: Anna

Patetiskt.

2009-04-09 @ 18:46:29
Postat av: Olivia

Men tack så mycket :D De är från Thailand tyvärr :/ Men det finns liknande att köpa på Gina Ticot :) kramkram



haha vad är petetiskt? :P

2009-04-09 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0