Födelsedagsfirande

Nu är firandet av min pappas födelsedag över. Det blev fika, mys, promenad runt Bockemossen, lek och lite mer mys :) Alltid lika roligt, richard och julia saknades dock.

Nu har jag helg fram till tisdag! Imorgon har vi en s.k. buffertdag vilket innebär att vi är lediga, på fredag kommer hela min dag tillägnas åt förberedelser inför modevisningen som tar plats på lördag, och på måndag är det... röd dag tror jag... hur som helst är jag ledig :P Hur skönt är inte det på en skala?!
    
                                                   the gang
    
    
    
    
    
                       Vi gick för att få se på det vackra magnoliaträdet
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0