sommarflicka

Min lördagkväll, liksom fredagskvällen, spenderades med bästis Sandra :D Vi var, liksom i fredags, hemma hos mig och hade asball! Vi tittade på Dirty Dancing vilket är min absoluta favoritfilm och som jag kan alla repliker på, och även alla dansmoves :P Hon sov över, liksom i fredags, och sitter nu och väntar på att jag ska bli färdig så att vi kan åka i till staden :D Med tanke på att jag var tvungen att jobba igår så hann jag aldrig gå på stan, men idag så :D

Som lovat så kommer alla nya plagg komma in när jag återvänder hem från stan :)

På sitter en klänning från en random-fjortis butik i femmanhuset som jag inte kommer ihåg namnet på :P Gladiatorsandalerna är från Raglady och bältet från H&M
    
    

Kommentarer
Postat av: Louise

DItt hår är väldigt fint, hur gör du det?

2009-04-12 @ 15:23:21
Postat av: Klara

Jag måste säga att jag tycker du har en väldigt snygg klädstil. :) puss på dig!

2009-04-12 @ 17:55:51
URL: http://klarabjurek.blogg.se/
Postat av: Olivia

hmm bra fråga, hur gör jag det... haha, ne men jag drar det bakåt, snurrar håret tills det blir en knut och sätter en hård tofs, och så självklart mycket spray så det håller i sig :D



aw tack så mycket :D puss

2009-04-12 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0