50 dagar kvar!

Waaah jag är så galet stressad nu för tiden att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Skolan tar kål på mig, jag har så mycket jag behöver göra här hemma, och till helgen blir det full rulle med modevisningen... Men nu är det faktiskt bara 50 dagar kvar tills det är jag som springer ut från den där nedrans skolan i jubel, då mina vänner, då kommer ni få se en tjej som ska leva livet ;)

Efter en veckas festande i Prag är man inte fullt så pigg och fräsch som man kanske hade velat :P På sitter stickad tröja från Gina Tricot, randig t-shirt från Åhlens, jeans från Bikbok och boots från Din sko.
    


Kommentarer
Postat av: Paula

gillar din hårfärg skit snyggt! grym garderob också :)

2009-04-20 @ 19:28:37
URL: http://paulaohlssson.blogg.se/
Postat av: klara

glömde fråga detta på frågestunden :) men varför gillar du inte din skola? :S

2009-04-20 @ 21:46:47
URL: http://klarismalaris.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det finns väl inte någon som gillar sin skola :P nee men enkelt kan man väl säga att jag utsattes för en sorts mobbning, vilket ledde till att jag drog mig undan och inte umgicks med några i klassen. Allting har förändrats sedan dess men jag har strykit ett streck över det och jag trivs och har superkul med de flesta i klassen. Jätte fina människor :)

2009-04-20 @ 22:12:54
Postat av: gabriella

ssnygga jeans :) vilken storlek?

2009-04-21 @ 20:19:57
Postat av: Olivia

På dom har jag storlek xs :)

2009-04-21 @ 20:30:49
Postat av: Anonym

Hurdå mobbning? :(

2009-04-21 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0