4 månader

Just nu befinner jag mig i underbara Prag! Jag kom precis tillbaka till vårt hostel från en heldag i parken med klassen, skit mysigt. Fotboll, fika, solning osv. Det ær helt galet varmt och jag har allt fått en hel del færg jag :D Nu ska vi snart gøra oss iordning infør kvællen, det blir først att titta på fotboll på Fridays, och sedan dans på ett som sægs vara den størsta klubben i Europa. Och det låter ju lovande. Jag kan meddela er om att shoppingen ær riktigt bra, dock har jag inte køpt något ænnu. Igår satt vi hela kvællen på en mysig uteservering, drack øl och berættade våra djupaste om oss sjælva :P

Jag har tyværr glømt min kortlæsare till kameran, så det blir inga bilder føræn jag kommer hem, men underbart ær det vill jag lova :D

Idag har jag och Richard 4 månader. Jag har redan firat hela dagen, men jag ska fortsætta fira fram till midnatt :D
    

Kommentarer
Postat av: sandra

naw 4 månader, grattis till er baby! hoppas du har det grymt i praaago, jag vill med!! haha.. du är saknad hemma(L) :)

2009-04-15 @ 19:26:12
Postat av: malin

aw! grattis till er :D

2009-04-15 @ 21:35:24
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om att jag har en tävling i min blogg det du kan vinna är detta



En skinnjacka och ett presentkort på 500

Postat av: sarah

hoppas du har en underbar resa, de låter så i alla fall :) fortsätt parta loss o drick mkt bers :D haha

puss på daj

2009-04-16 @ 12:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0