3 dagar kvar

Idag har varit en sån där helt underbar dag! Jag har haft så fruktansvärt roligt att min mage vänts ut och in. Ett exempel:
Jag, Anders och Tobias sitter och äter i matsalen. Jag ska precis stoppa in sista tuggen av min macka i munnen då den på något mirakulöst vis flyger ur min hand och landar på matbordet (jag svär det var helt sjukt!), jag skriker till (jag blev banne mig asrädd :P). Då flyger plötsligt Anders upp häller ett glas med vatten på brödbiten (med mening) och skriker till han med. Asså jag kunde inte sluta skratta! Vem i hela fridens namn får den reaktionen?! hahahaha

Efter skolan åkte jag in till stan och shoppade lite, sedan satte jag mig på Cappuccinos uteservering och njöt av solen tillsammans med Tobias, Matea, Viktoria och Susanna. Helt underbart. Nu är jag precis hemkommen och ska alldeles strax ge mig ut på en liten springrunda :D
    
                                          Tshirtklänning - Monki
                           Lacktights och solglasögon- Gina Tricot
                                                Skor - Din sko
    

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar som vanligt dina outfitbilder :D så härliga...! :)

2009-04-02 @ 19:40:03
URL: http://emmagnifik.blogg.se/
Postat av: Mirry

Söta kläder!



Snygg blogg du har! Anmäl den gärna till Veckans Blogg hos oss!

2009-04-02 @ 19:53:57
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Johanna Svenningsson

Hahaha, det är såna där små oförutsedda vardagshändelser som jag älskar! XD

2009-04-06 @ 12:17:54
URL: http://www.johannasvenningsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0