What am I up to?

Idag efter skolan gick jag och jullsbulls på en trevlig liten promenad :D Från Korsvägen till Gustavsplatsen, dvs lite längre bort än redbergsplatsen. En riktigt lagom och skön promenad i det helt underbart fina vädret :D Jag hoppas för allt i världen att ni inte suttit inomhus en sådan här fin dag, ta vara på varje dag som om den vore den sista ;)

Nu har jag ägnat några timmars tid på min egna lilla hemlighet :D Blir ni nyfikna? :P

   
                I have a seeecret :P höhö. Gud va jag retas

Medan ni funderar över vad jag håller på med så kan ni få njuta av den här helt sjukt roliga parodin av Sagan om ringen.. jag tror och hoppas ni har sett den förrut, men den är alltid lika rolig :P
"Du är för dålig för att kasta sten" eller "här stannar vi och röker tobak"


Kommentarer
Postat av: tobias

är du gravid oliva?

2008-09-24 @ 22:06:54
Postat av: Olivia

haha svar ja.. hur kunde du genomskåda mig? :O

2008-09-24 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0