Video music awards :D

Jag hoppas för guds skull att ni inte missade att VMA var inatt :O Red carpet började klockan 02.00, själva föreställningen startade kl 03.00 och höll på till klockan 6 på morgonen. Och gissa vilka som satt bänkade framför tv:n under hela föreställningen... Jo jag och Sandra :D Sandra ringde mig igårkväll och frågade om jag var på att dygna, och självklart var jag det. Nu har jag dock inte sovit på ganska exakt 30 timmar :S Jag höll serisöt på att dö i skolan idag! Har aldrig varit så trött i hela mitt liv känns det som. Vi hade ju som vanligt asball ;) Bilder från natten kommer upp senare

Om ni har tänkt att se reprisen och inte vill veta någonting innan så titta inte på bilderna nedan, och läs inte texterna ;) Puss och kram

    
Eloge till Katie Perry som satte ihop sin egna lilla outfit, som hon dessutom har köpt på second hand. Visst, ingen speciell snygg kombination, men ändå beundransvärt tycker jag :P Dock gillade jag verkligen inte hennes framträdanden :S

   
Christina Aguilera är ju som vi alla vet hur begåvad och vacker som helst. Här tycker jag dock hon ser ut som Brook Hogan, way to mutch make up.. plus att hon mimade på hennes framträdande. Det gillar vi inte :/ De hade dock gjort om hennes kända "Giny in a bottle" som var riktigt starkt :D

   
Älska Rihanna asså! Sjukt bra öppning på kvällen, och den låten är svååår! Disturbiaaa

   
Jag är så glad för Britneys skull, äntligen verkar det som att hon står på egna ben igen :) Se så vacker, håret gillar jag inte dock :P Men hon vann tre priser, och det tycker jag verkligen att hon är värd :D

     
Paramore.. Jag kan inte sluta älska hennes röst! Och jag älskar musikvideon "misery business", så klockren! :D Framträdandet under VMA var också bra :)

    
Sjukt bra framträdande! och jag tycker verkligen hon passar i det håret :) Och är det bara jag som älskar hennes nya låt? haha


Sedan kunde jag aldrig bestämma mig, vem hade snyggast outfit på sig? För min del stod det mellan Ciara och Lauren Conrad. Se så fina de är :D

        
Lauren Conrad i en sjukt söt klänning! Tror att det är hennes egna märke, men jag är inte säker

        
          Ciara i Dolce o Gabbana klänning

Kommentarer
Postat av: Emelie

Conrad helt klart snyggast! Jag bara älskar The Hills! Haha :)

2008-09-11 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0