Söndag :)

Jag måste ju bara börja med att säga förlåt för min sämsta uppdatering nu för tiden, men jag har aldrig tid att skriva... har så många bollar i luften hela tiden, haha. Bilder från i fredags har ju inte kommit in här än som jag lovat, men förhoppningsvis ska de komma in idag iaf :D

Igår var seriöst den roligaste dagen på länge! Guuuud, haha. Den började med att jag och Cornelia gick ner på Sävedalens höstmarknad ;) haha, så värt. Vid 7-tiden åkte jag till lägenheten för att förkröka med Sandra. När klockan började närma sig 10 åkte vi in till stan och mötte upp Buller på Danilo. Sedan gick vi direkt till Boulevard för att vi va så dans-sugna, och vi behövde inte betala inträde heller eftersom vi stod på gästlistan :D Jag shakade järnet, och Sandra och Buller tyckte att jag va pinsam som vanligt ;P Jag kan väl inte hjälpa att jag blir slutty på dansgolvet?! :P Sedan drog vi vidare till Viktoria med några killar från Sandras klass. Och dääär, där träffade vi världens snyggaste bartender! Okej det kanske var att ta i, men snygg va han! Så istället för att gå tillbaka till Blvd så stannade vi kvar och pratade med snyggHenrik hela kvällen. Han bjöd oss på cider och vi bytte nummer och hade oss, och inte bara med honom utan med hans kollegor också. Klockan blev väl 3 ungefär, och då träffade jag richard och åkte hem till honom :D Sandra stannade dock kvar med Henrik.

Min och Sandras första riktiga utekväll, och den blev mer än lyckad ;D Så synd att vi inte fick med oss någon kamera bara :( Puss och kram

Okej här kommer gårdagens outfit tagen för 30 minuter sedan, så det är en rätt sleten och go Olivia här :) Vi gillart. Nej, tillbaka till plugget nu :/ Tråååk!
     
Klänning - Sarahs :D
Klänning under som inte syns, men som jag tog på mig ifall klänningen skulle blåsa upp, tuuuur det! - Gina tricot
Jacka - HM
Halsduk - Pour
Skor - Monki

Kommentarer
Postat av: lotta

jag o arvin träffade de bartendrarna idag:d

2008-09-28 @ 23:13:20
Postat av: Olivia

haha jag vet! pratade med dem precis :D

2008-09-28 @ 23:39:28
Postat av: Arvin

Hej! Henke & Danny är generösa som F*N! hejdå :)

2008-09-30 @ 23:28:51
Postat av: Anonym

Så generösa som de är mot alla brudar så kommer de seriöst gå back på Viktoria.

2008-10-14 @ 14:57:22
Postat av: Olivia

haha OM dom kommer!

2008-10-14 @ 15:19:32
Postat av: Anonym

I know what happened ;)

2008-10-14 @ 20:19:16
Postat av: Anonym

I know what happened ;)

2008-10-14 @ 20:19:38
Postat av: Olivia

haha jasåå?

2008-10-14 @ 20:22:48
Postat av: Anonym

eller inte hände snarare! haha

2008-10-14 @ 20:32:18
Postat av: Hej Olivia, du kan aldrig gissa vem jag är. Tihi.

Oskylldiga anklagelser mot dessa fantastiska bartendrar! "Inför spriten behandlas alla lika." .. Okej, inte av dig Daniel, det är ju din chans att få ligga... någon gång. =)



Hahaha, förlåt Daniel, min lilla Don Juan.



PS. Vi bjuder inte, vi disponerar ut till behövande. Okej? Inga fler oförskämdheter. Då blir det ingen sprit ALLS till er. MUAHAHA.

2008-10-14 @ 21:54:26
Postat av: Anonym

Synd bara att det blivit en image snarare än ett jobb att vara bartender. Snygghenrik=slamphenrik ?

2008-10-14 @ 21:59:30
Postat av: Anonym

Synd bara att det blivit en image snarare än ett jobb att vara bartender. Snygghenrik=slamphenrik ?

2008-10-14 @ 22:00:17
Postat av: Olivia

oookej, någon är avundsjuk :P haha

2008-10-14 @ 22:47:35
Postat av: Anonym

äsch. Jag är bara ett X som bryr mig mer än jag borde.

2008-10-15 @ 07:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0