Sjuk :(

Nu sitter jag här, nyvaken i min säng och känner mig helt sjukt hängig! Usch, hatar verkligen att vara sjuk. Jag har huvudvärk, halsont, hosta plus att jag är helt täpt i näsan :P haha, känns inte så bra dethär. Men med tanke på att det här är min lediga dag så ska ja bara ta hand om mig hela dagen :D Kvällen igår var trevlig, jag åkte som sagt hem till Buller i Mölndal där han, jag, Anna och Monica tittade på en välidgt speciell, men bra film. Kommer inte ihåg vad den heter bara.. ganska hemsk :/ Hela filmen gick ut på att invänta en kvinnas död typ, och hon mådde verkligen piss.. Usch, vad jag inte hade klarat av det i verkliga livet

Inte nog med att jag är sjuk, jag har fått några utslag på ryggen också :S Har haft dem i några dagar nu, och de liknar de utslagen jag fick som utlöste min hjärnhinneinflamation :O Men jag kan ju inte få beltros en gång till, det går ju bara inte!
Nu ska jag gå ner och äta frukost iaf, vilket kommer bli en bit av kakan som mamma bakade i förrigår ;) Hur god som helst, har ätit upp hela själv i princip :D Men det är så det ska va! Njut lite extra för mig under den här fina dagen. Puss och kram

   
     Haha, jaa.. såhär ser jag ut just nu :P men nu blir det upp och hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0