SANDRA 18 ÅR!

Den här dagen är helt och fullkomligt tillägnad min favorit Sandra som äntligen är myndig! Nu kan hon hänga på mig och Buller ut på våra vilda äventyr ;) Idag händer dock inget speciellt "spännande" så, jag och Sandra ska bara ha as ball i lägenheten och feta oss som vanligt ;) Det är vårt sätt att fira saker och ting :D Och det är helt klart det bästa sättet, utgång blir det på lördag istället :)

Idag gick jag inte till skolan på grund av vissa omständigheter (;P) så jag missade vårt sista skolfoto :/ Lite segt ändå, jag menar jag hade ju tänkt att moona ;P Äsh då, studentkortet nästa :) Så nu sitter jag här, klockan är 13.50, och jag ska äta frukost nu :) hahha. Ha en grym dag, och tänk lite extra på mig och Sandra som kommer ha så fruktansvärt ball ikväll.. när har vi inte det liksom :P Typ igår, asså det är något seriöst fel på oss Sandra, och jag gillare ;)
Puss och kram

Du, jag slog på tvn nu och tror du inte VIP med Pamela går på? HAHAH, varje natt ett tag verkligen. Så himla värt

   
                                                  Porriga som vanligt :P
   
                                En helt vanlig dag med oss ;)


Kommentarer
Postat av: NIsse

Fin blogg Olivia... visste inte att du hade en..:) puss

2008-09-24 @ 20:03:44
URL: http://hugossaga.blogg.se/
Postat av: Marie

OLIVIA din jävla svikare! Vi hade redovisning i friskvården idag!! :Z ;) Haha, för det var ju så svårt not :P Pusss

2008-09-24 @ 20:32:41
Postat av: Olivia

ment tack, visste inte att du hade heller :D



haha förlåt! jag ska göra något för att gottgöra er, vad vet jag inte än ;P

2008-09-24 @ 22:27:01
Postat av: Anonym

verkligen tack för dagen hjärtat! du är min bästa :D

2008-09-24 @ 23:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0