Psykologipsykologipsvkhsgb

Jaa, vad kan jag säga. Min hemtenta går sakta men säkert mot att bli färdig, jag har sjukt mycket kvar dock :P Jag ska skriva en debatt på 4 sidor där Freud, Skinner och Rogers ska representera sina olika psykologiska teorier och sedan debattera och ge sin syn på orsakerna bakom Lasermannens våldsamma beteende. Låter det inte sjukt roligt ;D

Ne usch och fy, jag behövde en liten paus kände jag. Så nu sitter jag här i sängen med laptopen i knäet, kladdkaka i ena handen och pizza i andra ;D Härlig blandning där. För att vara helt ärlig så måste jag äta upp mig, jag gått ner på sistone och det är någonting jag VERKLIGEN inte vill göra. Och för att make things clear så är jag helt emot det här med ätstörningar och skit. Människor, förstå att ni är fina som ni är! Det finns inget vackrare än en kvinna (eller man för den delen) som ser hälsosam och härlig ut :D Och så att det kommer ut en gång för alla, nej jag har inte och jag har aldrig haft ätstörningar. Att ens tänka tanken på att skada kropen på det sättet förstår jag mig inte riktigt på. Jag har enda sedan barnsben varit ett benrangel, och ska jag vara ärlig förstår jag inte det snygga med att se ut som ett plockepinn ;) Sådär ja :D Nu har jag fått sagt det också :P

Jätteroligt att så många läser min blogg förresten, eller jag tycker det är många iaf :D Igår hade jag 70 stycken, iofs är det alltid fler efter helgen :) Vanligtvis har jag mellan 45-60 unika läsare per dag. Jätteroligt iaf, det är ju det som är det roliga med att skriva blogg. För det tycker jaag, och min pelleprins. Vet inte varför jag kom att tänka på den :P Puss och kram

    

Kommentarer
Postat av: Christopher B

haha! plockepinn is the shit ju! ;)

2008-09-30 @ 19:11:58
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0