Projektjournal

Trots att jag börjar 14.00 idag så sov jag inte hur länge som helst :P Utan jag ställde faktiskt klockan på halv 9, och steg sedan upp vid 9 :) Jag åt min frukost i lugn och ro och började sedan skriva på min projektjournal som ska in idag. Är det inte grymt bra gjort för att vara jag?! haha. Jag är dock inte riktigt färdig ännu, eller jag har ingen aning om hur lång den ska vara eller så :S Jag har skrivit och skrivit och insåg precis att jag skrivit ca 2 sidor med storlek 11, för mycket eller för lite? Någon som vet... haha. Dock sa dom att projektjournalen ska vara begränsad, men ändå utförligt och noggrant skriven. Jag skulle gissa på att min är lite för lång.. jag ska iaf försöka korta ner den lite.

Människor det är helg! Åh, tiden går fort när man har kul :D Jaja, tillbaks till skrivandet. Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0