Petters kalajs :D

Vi åkte som sagt hem till min bror Petter och hans fästmö Julia igår, för att fira hans 25årsdag :) De bjöd på god mat, utsökt dessert och härligt sällskap ;D Nästan hela familjen var samlad, Elin, Adam och Isaac saknades dock. Närvarande var:
Far, mor, Petter, Julia, Johannes, Lina, Cornelia och jag..

Nu kommer Arvin snart hit tror jag, och sen åker jag till lägenheten <3 Puss och kram på er

  
                           Petterow and Juliet
  
                                 Holy diver
  
                                  Lina, mamma och pappa
  
Min syster ringde, och bad om hjälp med matten, varför mig av alla människor liksom :P haha. Och hur lyckas jag alltid få till den där bitchblicken som jag ständigt har? Jag är snäll egentligen :D
  
Två heta rumpor får avsluta inlägget. Köss

Kommentarer
Postat av: katarina

snygg svart klänning tjejen som står upp har, vad är det för någon? :)

2008-09-18 @ 20:30:10
Postat av: Olivia

ja men visst är den :D om jag inte tänker helt fel nu så tror jag att det är filippa k :)

2008-09-19 @ 00:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0