Nino och Elsho

Ikväll tog jag det väldigt lugnt :) Elshaday ringde mig när jag stod i duschen och frågade om jag ville träffa henne och Ninorta, och självklart var jag på :D Det var först tänkt att vi skulle bowla, men sedan bestämde vi oss för bio istället. Vi ville se love Guru trots all dålig kritik, men platserna var slut :/ Så det fick bli Mamma Mia ikväll igen! Haha, inget mig emot ;) Att se Colin Firth, Pierce Brosnan och Stellan Skarsgård i tajttajta blåa dräkter säger man väl aldrig nej till ;) Efter det drog vi till Tintin och åt kycklingbaguett, as always :D Helt underbar, a taste of heaven <3 Frida förlåt för att jag alltid bangar, men jag har mina anledningar :) Men vi ska lätt bärsa snart! Tack för kvällen Elsho och Nino. Puss och kram

Elsho har förresten lyckats övertala mig till att följa med henne på en sånhär photoshoot nästa söndag, ni vet sådana som alla gör typ. Jag gillar inte det egentligen, men jag var ganska lättövertalad :P Vet inte varför jag inte gillar det, men det är så överskattat. Haha, jaja det blir nog jättekul :D 

Jag är ensam hemma, fatta gött eller! :D

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0