mindre än 9 månader kvar ;)

Jag hade ju verkligen planerat att jag skulle nämna det igår.. men självklart så glömmer jag det :P Igår var det 9 månader kvar tills jag tar studenteeeen :D Haha, ja jag räknar ner ;)
Nu är klockan 18.01, och jag kom precis hem från skolan, hur sjukt är inte det :S Jag missade iofs en buss fran Allum, så jag strosade runt där i en halvtimma :) Och jag hittade ett par byxor som jag tror jag ska köpa, eftersom jeans faktiskt är någonting jag är i behov av. Jag använder typ bara 4-5 par av mina byxor, och då gillar jag inte ens alla. Vilka problem :P Sedan funderar jag faktiskt på om jag ska köpa ytterligare en kappa. Jag hittade en som var ganska fin :) Och så hittade jag även en stickad tröja som jag var sugen på att köpa. Ändå höll jag mig! Bra jobbat Olivia Eriksson!

Jag har beslutsångest... ska jag träna, eller jag ska jag stanna hemma och titta på idol? Träningen innebär ju att jag får träffa min milla <3 så därför blir det nog det. Eller så raggar jag med mig milla hem till mig :P haha

Appropå bilden nedan så måste jag bara nämna att Arvin frågade mig om jag vill gifta mig med henom i förrigår. Hah, how cute is that? :P

   
            Mina bästisar Arvin och David. Finfina gossar detdär

Kommentarer
Postat av: Arvin

det var ingen fråga det var ett påstående;) vi ska gifta oss haha :D

2008-09-14 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0