lite segt

Min tur höll inte i sig idag :( Fixade både bostad och tågbiljett dit och hem.. men så självklart så säljer killen som hade min konsertbiljett den till en annan, fuck! Jag pratar alltså om min lilla spontana tripp till Stockholm som jag planerade för att gå på Coldplay, typ de underbaraste bandet i världen. Men inget att deppa över, det var nog inte menat att vara helt enkelt :) Jag blev dock tårögd när Arvin ringde under konserten idag och lät mig lyssna på bla fix you. Men jag hoppas på att det kommer fler tillfällen :D Men man får se på det positivt, nu missar jag iaf inte dansen imorgon :D haha. Puss och kram, och ni som har sett Coldplay idag, eller ska se dem imorgon: Jag är AVUNDSJUK!

   

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vi har så mkt genensamt ibland ;p. jag fick höra på violet hill. har aldrig varit så avundsjuk i hela mitt liv! ska vi gå på den i göteborg nästa år eller? JA!

2008-09-19 @ 18:41:06
Postat av: Olivia

haha ibland också :P violet hill är ju verkligen underbar, men jag tycker om de gamla låtarna bättre faktiskt, fler minnen <3 LÄTT att vi ska!!! :D

2008-09-20 @ 03:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0