Lång, men rolig dag :D

Idag började jag klockan 8, och slutade 4.. segt säger vissa, men det är så värt när sista lektionen är DANS :D sån tönt är jag :P Idag hade vi skolfoto också, och det hade jag självklart glömt bort. Men ärligt talat, orka bry sig om skolfoto. Om jag hade chansen skulle jag bara dragit ner brallorna om moonat, det var liksom sista skolfotot ever. det hade varit ball ;)
Efter skolan åkte jag med Rebecka, Filip och Tobias in till stan för att hjälpa Filip att hitta klor till sitt spexfoto. Slutade med att han köpte 6 liar ;P Då kom även Daniel in, vad tycker ni om hans nya friss? ;D Vi filmade ju även en film när han cruisade ner för kungsgatan, men jag kan inte öppna den tyvärr :( Hur som helst... ikväll åker jag till lägenheten som vanligt :D Var även där igårkväll då jag och Sandra flummade sönder som vanligt :D
Hoppas ni haft en skön dag. Puss och kram

   
Gud vad jag älskar hösten. Kolla in det här urgullig trädet liksom :D Så färgglatt och härligt
   
Rebecka, Daniel och Tobias utanför Buttericks.. det var nog helt felstavat :P
   
                                      Sikken stekare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0