Jag fyller år idag :D

Okej jag fyller inte år idag.. Men enligt mitt falskleg så gör jag det :P Så idag, 10 september, fyller jag 21 år :D Ne men seriöst, Sara grattis på födelsedagen :D Och tack för att jag får ha ditt leg ;) Hoppas du har, och får en fortsatt grym dag! Det är du mer än värd.

Nu drar jag iaf till Sandra, eller egentligen hennes mormor... Hon får bo i hennes mormors lägenhet hur mycket hon vill typ, för att hennes mormor iprincip bor i Skåne. Och senare ikväll blir det idol! Yeaaah ;D

Tack för allt stöd förresten <3 Både vänner och familj.. och så får vi ju inte glömma Åke, min mattelärare som kom och gav mig en bamsekram i korridoren, käääärlek :D Eller jag och Julia inne på toan, gråtandes i varandras armar <3 Utan er hade det ju inte funkat. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0