Hosta :(

Min förkylning har inte blivit bättre alls, men jag antar att jag får skylla mig själv :P  That's life.. Just nu sitter jag iaf och lyssnar på Whitney Houston och skriker med som en galning typ, haha. Grannarna måste tro jag är störd i huvudet, men det var ju trots allt ingen nyhet direkt ;) Jaa, idag har jag varit i skolan, en helt vanlig skoldag.. eller nej förresten, haha.. jag och Jonas blev ju faktiskt tillsammans idag. Så nu är vi "in a relationship" på facebook ;) Vi är väldigt oseriösa alltså för er som inte förstod det.. imorgon ska jag bli tillsammans med Tobias är det tänkt.. Jonas tyckte att jag skulle ha ny kille varje dag så att jag blir Hulebäcks-slampan.. låter det inte trevligt?

Här kommer den nya koftan upp iaf :) Och även två foundations som jag köpte idag, kunde inte bestämma mig för vilken jag trodde skulle vara bäst. Så det återstår väl att se efter några provningar. Jag solade idag måste jag bara nämna, hur kan det vara så skönt?! Haha, hoppas man ser resultat :) Puss och kram

       
Kofta med spänne - Gina tricot

   
Foundations - Isadora från Lindex

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag gillar hur du till och med får foundationsbilden att se ut som reklam ;)

2008-09-05 @ 16:05:00
Postat av: Olivia

HAHA!

2008-09-05 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0