Hos Buller :D

Just nu sitter jag i Bullers soffa, mannen själv står i duschen. Jag kanske borde gå och ta en tjuvtitt :O Haha, needå. Nu har jag iaf tagit en fika med Cornelia på Evas Paley, och självklart blev det en varsin färskpressad juice ;) Sedan gick jag hem till Buller, som bor 1 minut från EP, så nu har vi suttit här och tittat på The Holiday. Så nu är jag helt kärlekskrank, men det försvinner nog till imorgon om jag känner mig själv rätt ;) Bilder från igår kommer in när jag kommit hem :D Vilket blir om 1 timma ungefär. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Christopher B

jag trodde nästan att jag kunde se ett öga igenom toa dörren! ;)

2008-09-14 @ 23:40:11
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0