Hemma igen :)

Asså idol-auditions är väl typ det roligaste som finns :P Jag kommer nog aldrig tröttna, haha. Jag åkte som sagt hem till herr Buller för att titta på idol. När klockan blev halv 10 någon gång så kom Sandra, och självklart drog vi ner till Tintin för att äta kycklingbaguette ;) Jag åt bara av Sandras iofs :P Och nu är jag hemma och har min vanliga lilla myspys stund med favorithunden :D Men han är lite sur på mig för att jag försöker ta hans strumpa ifrån honom. Hur gött kan det egentligen vara att bita på en strumpa?! Jag fattar det inte... Han är nyryckt nu också, då är han extra mysig! Han ser verkligen ut som en råtta ;) but a very cute one

Imorgon börjar jag 14.00 och slutar 16.00, och då har jag en lektion. Friskvård, då vi ska spela volleyboll! Och det är ju typ hur kul som helst :D Tror jag ska sola innan också, har inte gjort det på ett bra tag nu. Men nu ska jag ta en nattmacka, och sedan nana. Puss och kram

   
                                       Hår, vi gillart
   
                        Älska den här hunden. Ser ut som en råtta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0