Hemma igen

Det får bli ett kortfattat inlägg som vanligt, har lite brottom. Jag och Sandra satte oss självlart på Evas Paley och drack färskpressad juice ;) haha, det är verkligen min grej. Sedan hälsade vi på Buller på Danilo. Innan det så var jag på Zara, och de har ju verkligen de underbaraste höstkläderna! åååh, jag blir helt crazy. Ett tips för er som har pengar, gå till Zara ;P Sedan åkte vi hem iaf.. och på bussen hem satte det sig en jättescary kvinna bredvid mig, som satt och stirrade på mina ben hela vägen hem. Och helt plötsligt nyser hon till tre gånger så jag får snorstänk på hela min ben! Asså jag visste inte om jag skulle börja skratta eller gråta, men det blev det första alternativet :P Men jag menar, hur äckligt är det inte?

Ikväll ska iaf tjejerna i klassen hem till Anna Franzon på degkväll :) Det blir mys. Jag ska vara där kl 7, och nu är klockan 6.. så som ni förstår så kommer jag vara sen. Men det är ju bara som vanligt ;) Jag ska liksom duscha och grejer innan, käänns bra. Puss och kram

   
                                           Sandra
   
                                   Juicen är wonderful ;)
   
                                                         <3


Kommentarer
Postat av: sandra

du är bäst kärlek!

2008-09-20 @ 19:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0