Hemma från skolan!

Äntligen helg! Är det någon annan som också tycker att denna veckan har gått helt sjukt fort :O Men jag klagar inte ;) Idag började jag 8 och slutade 4, och då hade jag sammanlagt 3 timmar hålltimma, lite segt sådär. Men jag har haft asball idag :D Speciellt den sista lektionen som var friskvård! Vi spelade badminton, och jag joinade dys i c-klassen. Vi ägde så hårt va, när lektionen var slut så stod han och jag längst upp på den "bästa" planen ;) Ne men vadå, jag skryter väl inte ;P Men när lektionen var slut så var jag och Sabina helt fyllda med energi, så vi ville köra lite styrka. Vi rullade bla lite på pilatesbollar, det gick iiinte så bra om man säger så :P Haha, och sedan kom innebandykillarna och störde oss, när jag satt där i sportbh och mjukisbrallor så långt upp att jag fick den snyggaste rumpan man kan tänka sig. Då bestämde vi oss för att vi skulle gå hem vi med :P

Ikväll blir det iaf utgång, men det är ju aldrig säkert att jag kommer in med mitt leg liksom :P Så vi får väl se vad som händer. För Elmira fyller år imorgon, så efter midnatt blire röj! Outfit kommer väl in lite senare. Ha nu en riktigt trevlig kväll alla. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ta det lugnt ikväll! Om det nu skulle vara så att du träffar en oskyldig liten tjej som fått i sig lite för mycket för sitt eget bästa, utnyttja inte detta faktum genom att våldföra dig på henne och sedan lämna henne heartbroken utan sitt smink som hon lär behöva när hon torkat sina tårar...



Mysig blogg du har här!

2008-09-12 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0