Håltimma

Häääj :D Nu sitter jag i biblioteket i Härryda och är sjukt rastlös. Klockan är nu 12.44, min håltimma började 12.00 och slutar 14.00. Så bara 1 timma och 15 minuter kvar nu ;) What to dooo liksom, jag vägrar ju skolka eftersom min sista lektion är dans. Jag kan ju berätta lite om igår.. Min bror Petter fyllde 25 igår, så vi var hemma hos honom på kalaas :D Vi åt helt sjukt mycket god mat. Fick ju äta upp mig lite efter helgen där jag inte ätit någonting typ :P Och tro nu inte att det är för att jag tänker på min vikt eller sådan skit, utan jag har bott ensam i helgen, utan mat och utan pengar :P haha. Efter kalaset åkte jag hursomhelst till min och Sandras lägenheeet! Jag älskar att säga det, fast att det inte riktigt stämmer :P Bilder från kalaset kommer in senare när jag kommit hem från skolan, vilket lär bli runt halv 6-6 tiden :) Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Arvin

då ska vi ses ;) woohoo! :D

2008-09-15 @ 13:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0