Godnatt

Nu sitter jag här och hostar som en galning igen, usch och fy. Så jag ska faktiskt försöka sova nu, så att jag ska bli frisk och kry så fort som möjligt :D Jag får ju inte vara sjuk när helgen kommer! Det skulle vara det värsta som kan hända, hah. Först ska jag bara hoppa in i duschen så att jag kan sova lite längre imorgon bitti ;) Jag gör allt för några minuters extra sömn på morgonen ;) Jag börjar 8 imorgon, dvs uppstigning vid 6 :/ Men min första lektion imorgon är friskvård :D Det blir säkert jätte roligt.. positiv inställning, positiv inställning :P Richard var här en snabbis idag också, mysigt som alltid.. Trots att jag bara hostade på dig, och plus att jag dog där ett tag också ;) Jaja, duschen nästa. Puss och kram

 
                                Snacka om härliga minnen! Sakna <3

Kommentarer
Postat av: Christopher B

verkligen! heelt underbart mysigt! :D jadu, då får ringa mig imorgon och berätta saker och ting för mig ;)

2008-09-03 @ 00:16:43
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0