galet :P

Okej, jag är känd för att jag sover otroligt lite (när det inte är helg ;P) men idag var det verkligen extremt! Jag hade assvårt att gå upp från sängen imorse, men jag menar who can blame me när jag har Sandra liggandes bredvid mig liksom, då blir det ju dubbelt så svårt ;P Men jag kom iaf iväg till skolan... Men på psykologin satt jag verkligen och plågades hela lektionen! Jag sitter och gör olika grejer för att inte somna, slår mig på kinderna, gungar på stolen, stampar med fötterna osv, men tillslut tappar jag bara huvudet och somnar till. Ola väckte mig dock direkt:
"Olivia, gå och drick kaffe eller nått, du kan ju inte hålla dig vaken"
Jag går ut lite och går.. och så kommer Ola efter mig med ett stort leende på läpparna och säger:
"Jaa Olivia, vågar jag ens fråga vad du gjorde inatt ;D", och så blinkade han åt mig. Asså guud, får man ens säga så som lärare? :O hahaha

På bussen hem somnade jag på bussen också, jag vaknade på berzeliigatan då busschauffören bromsade så hårt att jag slog huvudet i sätet framför... jag undrar hur många gånger jag har gjort det där nu? :P


Man behöver inte känna mig väl för att veta att när jag är trött så skrattar jag extremt mycket, mer än vanligt liksom :P Så just nu sitter jag här ensam i mitt kök och asgarvar åt massa olika klipp på youtube. Hur mobbat låter det inte ;) Men nu har jag iaf skickat in min projektjournal, och så har jag börjat med engelskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0