Frisyr :)

Ja här kommer lite bilder.. man ser ju kanske inte jättebra hur det ser ut men jaja.. Asså ursäkta de hemska poserna, men titta på håret istället :P haha. Men bara för det så kommer en sjukt snygg bild längst ned också, så typiskt mig så det finns ju inte! ;) Där ser man inte håret så tydligt dock, jag var röd som en tomat efter de där bilderna kan jag ju säga ;) Nu ska jag gå ut :) Jag börjar ju trots allt inte förän 14.00 imorgon :D och du börjar kl 7, asså skadeglädje är den sanna glädjen ;) Jag måste seriöst tänka på att bli snällare mot dig :P Puss och kram

Till pojkvännen... Jag älskar dig Tobias, vi är verkligen menade för varandra <3 Haha!

Åke säger "Olivia, jag har funderat över detta länge nu... är du alltid glad eller är du bara det varje gång jag ser dig? Jag har aldrig sett dig vara annat än glad"
Lite roligt så :D

   
                        Fråga mig inte vad jag håller på med :P
   
              Jag måste slått i huvudet när jag tränade, jag skyller på det :P
   
                                Isaac, den bjuder jag på ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Sötnos jag älskar dig ännu mer! saknar dig redan puss!

2008-09-04 @ 23:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0