Fredag :D

Äntligen helg säger jag bara :D Och idag har varit så fruktansvärt ball! Jag åkte hemifrån klockan 8 imorse och kom inte hem förän nu, rätt så jobbigt att dra runt på alla skolgrejer hela dagen kan jag ju säga :P Efter vollebollen på friskvården (yeeay) så åkte jag in till stan och träffade Buller en snabbis, sen var det bla Björn Gustavsson på Storan som gällde! :D Helt sjukt roligt, tjejerna i klassen beställde biljetter redan i april om jag inte tänker fel. Ståuppkomikerna var Björn, Måns, Soran och Ozz eller vad e nu hette :P Helt galet roligt. Efter det drog vi till Liseberg för att lysnna på vår älskade Håkan Hellström :D Lyssnar ju inte speciellt mycket på honom, men jag älskar det ändå. Så go och härlig stämning, plus att det är tradition :) Sedan mötte vi upp Buller och satte oss på Tintin, där jag åt kycklingbaguette som vanligt :P Så som ni förstår har min dag varit helt underbar, bortsett från tårarna från gårdagen, men så är det...

Och förlåt till alla som har försökt få tag på mig under kvällen, men min mobil är alltid död på fredagkvällar :P Jag satte precis in den på laddning och så får jag 8 sms och 2 t2-svar... Jag är inte helt lätt att få tag på ibland :P Tack för dagen flickor och pojkar. Bilder får komma in när folk skickat dem till mig med tanke på att jag glömde min egna kamera hemme :) Puss och kram

            

Kommentarer
Postat av: arvin

försökte nå dig två eller tre gånger:P haha :D

2008-09-27 @ 08:57:29
Postat av: Olivia

nooo.. haha, jag ringer dig senare :)

2008-09-27 @ 11:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0