Elmira, blvd och lounge

Kvällen igår började hemma hos Elmira. Där förkrökade vi, sjöng singstar, åt och flummade :) Och när det bara var 30 minuter kvar till Elmiras födelsedag så tog vi bussen in mot stan. Det var jag, Buller, Elmira och 8 andra tjejer från deras klass. Buller och brudarna ;) Väl inne i stan drog vi först till Blvd, betalade 100 kr inträde, och det var kanske inte riktigt värt det. Det var typ tomt på alla våningar :O Haha, men vi hade ball iaf. Sedan drog vi vidare och hamnade till slut på Lounge (vet inte om det stavas så :P) för att vi slapp betala 200 kr inträde ;) Där dansade vi och hade oss. När vi skulle gå därifrån så gick Hannahs klack av, sjukt roligt :P Då gick de vidare till Respect, men jag var aldelles för trött och bestämde mig för att åka hem :) Jag kom hem vid 3-tiden någon gång, och då fick jag sällskap hela vägen hem av Sarah :D Sarah, Lina och Elin... snart ska vi så festa sönder! hahaha.

Här kommer massa bilder från igår, och även en outfit-bild. Puss och kram

   
        Ett tips: Ta på er mer kläder än mig om ni inte vill frysa ihjäl!
   
Födelsedagsbarnet, Hannah och Mathilda
   
   
Bussfärden in mot stan :D
   
   
          
BLVD
   
Lounge

Såå, nu orkar jag itne lägga in fler bilder, och jag är ganska säker på att ni inte orkar kolla på fler ;) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Christopher B

haha! heeeelt underbar kväll! :D gillar att de flesta bilderna e från mig! iofs inte så konstigt efter som jag langade fram kameran typ hela tiden. haha. btw lounge(s) stavas det ;) puss

2008-09-14 @ 23:43:13
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

ja men jag orkade inte dra fram min feta kamera hela tiden :P

2008-09-15 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0