Därför älskar jag Söndagar

Jag älskar Söndagar! Visst, det är deprimerande att det är måndag imorgon vilket även betyder skola.. Men söndagar är de dagarna då man bara kan ta det lugnt, inte stressa och bara ta dagen som den kommer :D Jag vaknade vid 12-tiden av att Cornelia spelade musik på nedervåningen, då bestämde vi oss för att gå ut på en promenad och prata lite :) Så vi gick till glashuset, köpte en frukt och dricka och satte oss och pratade. Nu är vi hemma igen och sitter och äter ostkaka :D Och jag fattar inte varför jag gör det, för jag tycker det är vidrigt :P Men det lät bara så gott med en bit varm ostkaka, hallonsylt och grädde, men ack nej :P

Ikväll skulle jag ju följa med Elsho på en sk "photoshoot" :P Men asså jag känner att det är verkligen inte någonting för mig. Det är jätteroligt att vem som helst kan få möjligheten att vara modell för en dag, men asså jag vääägrar! Haha! Alla gör det och det är bara ett tillfälle för dem att lura människor på pengar tyvärr... Men nu har mitt intresse iaf blivit väckt, så nu får vi se vad jag ska hitta på ;) Nyfikna? :O haha

Igårkväll skulle jag ju till Razzia var det tänkt, med Buller och Hanna. Vi stod på gästlistan men kom 10 minuter för sent, så då skulle vi behöva betala inträde, och ingen av oss hade pengar.. Så det var lite tråkigt. Men vi träffade många trevliga människor utanför iaf :D Bla Emilia och hennes två vänner, Emelie, Daniel, Jennie, Tove, ?, Mikael och massa fler som jag inte kan komma ihåg namnen på :P Sedan drog vi en snabbis till Babar för att hälsa på Buller (som åkte dit istället för att hänga med oss :P) och hans arbetsvänner. Jag kom hem vid 3- halv 4 inatt. Tack Hanna för kvällen, vi frös, vi höll på att spricka och vi var hungriga... men vi hade kul :D Puss och kram

   
Lördagens outfit:
Klänning - J-Lindeberg
Bälte - Second Hand
Tröja - Filippa-K
Jacka - Zara
Skor - Din sko
Örhängen - Indiska


Kommentarer
Postat av: Arvin

grymt snygg jacka!

2008-09-14 @ 23:28:37
Postat av: Christopher B

sjukt kul att ni hälsdade på! även om det var kort. och jag ska berätta mer om kvällen inom kort! det va heeelt sjuk! jag har blåmärken över hela kroppen! hahah

2008-09-14 @ 23:48:26
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Marie

Olivia.......du är snygg!! :D <3

2008-09-15 @ 13:36:46
Postat av: Olivia

tack så mycket :D och buller, nu har du mycket att förklara.. haha

2008-09-15 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0