dagens

Som jag skrev imorse så tog jag bilder på dagens outfit, men hade inte möjlighet att lägga in dem.. så här kommer de :D Nu kom jag precis hem från Allum, och en kofta, en klänning och ett tröja fick följa med mig hem :) De kommer väl också upp här så småning om. Klänningen tänkte jag att jag kunde ha på Alexandras fest på lördag möjligtvis :) Idag hade jag min första friskvårdslektion.. huuur skön lärare som helst!
"Jag tror inte på plugg, så ni kommer inte ha några prov eller läxförhör eller något liknande i min kurs.. vi är här för att ha kul och umgås"
Ja jag sa då inte emot ;)

   

Byxor - Cheap monday
Kofta - Gina tricot
Linne (över) - Topshop
Linne (under) - HM
Örhängen - Gina tricot

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som tar alla korten på dig?

2008-09-03 @ 18:24:09
Postat av: Olivia

Det är olika :) Ibland är det vänner eller familj.. men oftast sätter jag på en inställning på kameran så den tar själv, som på denna bilden tex :)

2008-09-03 @ 18:46:23
Postat av: Anonym

där ser man

2008-09-04 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0