18.46

Jaa, vad hände med min "stanna hemma dag" idag egentligen? :P Vid 2-tiden åkte jag in till stan (surprise?) för att träffa Emma :D Vi köpte med oss mat och glass och satte oss sedan på gräsmattan vid vattnet, precis vid Kungsport och pratade om allt möjligt. Jättemysigt verkligen. Och mitt upp i allt kommer en tjej bakifrån och hoppar på oss, vilket visade sig vara Jennie från klassen :D En trevlig överraskning helt enkelt ;) Hon sa att hon var påväg för att träffa Lotta, så vi hängde på dem. Vi gick och strosade på stan ett tag, men till slut var det bara jag och Lotta kvar. Då såg vi Kim eller vad han hette från Andra avenyn... jag har ju självklart ingen aning om vem det är, men Lotta har koll hon ;)

Det har varit en sjukt skön dag.. har inte gjort så mycket egentligen.. Men sådana dagar är de bästa <3 Puss och kram

   

Kommentarer
Postat av: Lotta

JJAA de e bäst! o jag tror lätt kim spana in dig, hörde du itne busvislingen???:D



vaa höö va va de för bild?

2008-09-01 @ 19:54:45
Postat av: olivia

haha nesh, det va efter dig ;)

de e en bild från min mobil, jag hittade ingen annan :P Är tagen i ettan ;) haha

2008-09-01 @ 20:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0