04.19

Nu sitter jag här i mitt vardagsrum, och som vanligt har jag på radion på övervåningen, tvn, datorn och stereon i rummet samtidigt ;) sjukt värt... Grannarna kan inte ha det lätt med mig, och för att inte prata om min familj ;D haha, men jag är helt ensam hemma i helgen, så det är rätt lugnt ;) Idag var det inte alls volleyboll på friskvården som jag trodde, utan vi spelade bedminton idag igen. Askul! Dock har jag fått ett blåmärke på handleden som gör ont som tusan, men så kan det bli om man satsar på att vinna ;) haha, seriöst marie och rebecka.. 35-17 är inte okej ;D  Kjell-Hugo var ju rätt grym om man säger så :O

Ikväll blev det iaf kyrkan, sedan häng hos Buller :) Och jag har faktiskt rätt ont i fötterna efter att ha gått runt med 11.5 cm klackar utan klack på trampdynorna om ni förstår vad jag menar. Gosh :P Nu ska jag sova tror jag, klockan är ändå 04.27 :P Sov sött, puss och kram

        

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag veeet!! Det är verkligen inte OKEJ :S:P

2008-09-20 @ 14:47:26
Postat av: Olivia

HAHA!

2008-09-20 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0