Viktoria

Jag glömde ju skriva vad det var jag skulle göra igår innan jag stack. Det var först tänkt att jag och Tobias skulle dra till Viktoria och tjöta, men några fler hängde på till slut också vilket var väldigt trevligt :D Helt galet va mycket grejer ni köpte till mig! Era små jävlar ;P Haha ne jag skoja bara, tack så mycket :D På Viktoria träffade jag ju självklart de som jobbade där då (:P) men även Andreas, vilket var mycket trevligt även om vi inte fick pratat så värst mycket. Så efter några timmar av flum skjutsade pojkarna mig till Heden där Arvin och Mikael hämtade upp mig. Jag skulle åka hem, men istället väckte jag Richard. Stackars liten :( haha. Det är inte helt lätt att stå ut med mig asså :P Så nu kom jag precis hem :)

Gubbar, vi måste helt klart göra om det. Jag är ju en av grabbarna nu, hahaha ;)

   

                                                 Tobsi och jag
   
                                            Gustav och Daniel 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0