Tisdag-kväll

Det blev utgång för min del igår iaf, är ni förvånade? :P haha, ne men jag är glad att jag gick ut för jag hade jätte trevligt :D Jag drog med mig Sandra till Viktoria där Arvin, Daniel, Emelie, Adam och Johan satt på uteserveringen i kylan :S Helt galna :P Emelie kunde dock inte stanna så länge, vilket var väldigt tråkigt. Passar på att säga grattis till henne och Daniel vilket jag inte gjort tidigare :D Trots att jag gick dit med inställningen att jag inte skulle dricka (med tanke på måndagen) så fick det bli lite iaf :) Lite lagom sådär... Och vet ni vad?! Det var Henkes sista kväll på Viktoria igår :( Med tanke på att de ska stänga uteserveringen nu till vintern så behöver de inte lika många anställda, så varken han eller Daniel ska jobba kvar... hur tråkigt är inte det liksom? Äsh, vi får la börja dra till trädgårn nu istället ;P Andreas var ju där ikväll igen, så jag tjötade en hel del med honom. Därför får jag be lite om ursäkt för att jag var så osocial :/ Men hursomhelst så hoppas jag att ni kommer ihåg att ni ska ringa mig imorogn ;) Nu är det banne mig min tur! hahah.
Efteråt åkte jag och Sandra till Mc Donalds och köpte mat, och även till 7eleven och köpte chips, godis och choklad ;) Hur gött som helst. Sedan åkte vi till lägenheten och kurade ihop oss i våra duntäcken :D

Imorse när jag skulle åka hem så var det så fint väder plus att jag var promenadsugen (som alltid ;P), så jag bswtämde mig för att gå hem från Bellevue. Trots att jag hade klackar :P haha. Men så långt är det faktiskt inte, tog bara 40 minuter ;) Det sjukaste var ju ändå att jag stötte ihop med mamma och Pixel påvägen hem :D Lite roligt sådär. Nu ska jag iaf lägga mig i badet och lyssna på lite Coldplay. Tack för igår alla som var med, tyvärr lyckades jag inte få med alla på kort men ni vet vilka ni är :D Plus att jag har nämnt er ovan :P haha. Puss och kram

   
                                    HAHAH! vi har exakt samma min :P
   
                                           Adam, Johan och Sandra
   
                                             Arvin och Daniel
   
Haha vilket kärleksfyllt kort :P Vi hatar varandra egentligen, men vi är bra skådespelare ;) Ne men seriöst, jag ska ta dig på arga leken en vacker dag.
   
                                                     Älska hösten <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Om du är så nära mig måste du ju höra av dig, då hade jag kunnat komma ut och säga hej...

2008-10-29 @ 20:30:47
Postat av: Olivia

och exakt hur ska jag få tag på dig? :P jag skulle ju iofs kunnat gå runt och knackat dörr ;) haha

2008-10-30 @ 00:59:17
Postat av: Emelie

man tackar, man tackar :)

han ser ut att ha mått toppen ;p haha puss

2008-10-30 @ 17:48:51
URL: http://frokencarlberg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag har mått bättre :P

2008-10-31 @ 01:07:16
Postat av: Josefine

Ja Olivia, jag tycker allt att du kunde ansträngt dig lite mer;)

2008-10-31 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0