Sjuuuk dag!

Okej jag drog ut igår iaf som jag trodde :D Jag åkte in och träffade syrran i stan, och så satte vi oss först på Viktoria där vi köpte ett glas cider var :) Sedan kom Maggan och joinade oss, då köpte vi in lite vin och frozen margarita :) Sedan från ingenstans kom David, ryssen och per, så vi beställde in öl och satt och tjötade med dom ett tag :) När klockan närmade sig halv 12 drog vi vidare till Riorio där det va aaaskul! Köpte en cosmo och en white russian och dansade till Jens grymma dj:ande. Jag fick även träffa min bumbum Julia, och de va så länge sedan! Så tack för att du sa till att jag skulle komma dit, jag hade verkligen hur kul som helst :) Vi drog från Rio runt 2-tiden, och med tanke på att bussarna hem till mig hade slutat gå fick vi crasha hos Magda. Så som ni kanske förstår så gick jag inte till skolan idag, var ganska go imorse. Så jag, Cornelia och Magda drog oss in till stan och shoppade lite :) Jag köpte ett par jeans, cornelia en topp och Magda en t-shirt till killen, och allt detta från Weekday ;D Så värt. Sedan träffade jag Richard, cruisade runt lite med honom i kylan :P Och nu kom jag precis hem. Ikväll är det drink-kväll hos Marie med tjejerna i klassen som gäller :D

Måste bara berätta det roligaste på hela kvällen. När vi satt på Viktoria och jag var i baren kom det fram en bartender till vårt bord, och målade någonting på ett papper och la den vid min plats. När jag sedan kom tillbaka till bordet så säger Cornelia att jag fått ett meddelande. Och så har han målat en bild av en tjej och en kille som tar en drink och så avslutades den med ett frågetecken. Och så kom han fram senare och frågade om jag ville ta en drink med honom. Som vanligt sa jag att jag hade pojkvän. Och så sa han
"Nej va synd! jaja. Hälsa din pojkvän att han kan skatta sig väldigt lycklig, och ångrar du dig så vet du vart du kan hitta mig"
Lite kul sådär :) Nu ska jag lägga mig i badet :D Puss och kram

    
Jeans - Bikbok
Body - Gina tricot
Skor - HM
Guldig bikini (:P) - Gina tricot
Sedan hade jag även min kavaj från HM och min Kappa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan bryr sig om vilka drinkar du druckit?!

2008-10-04 @ 23:53:16
Postat av: Anonym

alvarligt?! du är rätt nöjd med ditt utseende va? varför håller du på att skriva att killar vill ha dig? vem bryr sig om det!.. sluta kräv uppmärksamhet av killar när du endå dissar alla!

2008-10-05 @ 14:28:38
Postat av: olivia

asså förlåt men om du inte bryr dig om det jag skriver om så varför fortsätter du ens att läsa min blogg hjärtat? haha. det är ingen som tvingar dig att läsa den, gillar du den inte så råder jag dig att sluta läsa den ;) då kanske du kan bli på lite bättre humör också... pusspådig

2008-10-05 @ 15:27:40
Postat av: Arvin

för alla killar vill ha henne, men det är bara vissa som kan få henne.. eller ah borde väl sagt bara jag :)

2008-10-09 @ 23:35:57
Postat av: Anonym

hahha. den där fule bartendern? Han är på allt och alla. Känn dig inte så speciell ;)

2008-10-14 @ 14:46:24
Postat av: Anonym

hahha. den där fule bartendern? Han är på allt och alla. Känn dig inte så speciell ;)

2008-10-14 @ 14:47:06
Postat av: Olivia

vadå, han var inte alls ful :S

2008-10-14 @ 15:16:38
Postat av: Anonym

haha. vem var det? Korta med mörkt hår? Eller praktikanten?

2008-10-14 @ 18:55:59
Postat av: Olivia

haha ne inte någon av dem, eller om du menar azad eller alex.. jag menar han som äger stället, men jag skoja bara, han e jätteful :P haha

2008-10-14 @ 19:00:06
Postat av: Anonym

Har inte så stor koll på vad de heter bara vilka de är, men jaa vet vem ägarn är också, han är lite skum

2008-10-14 @ 20:04:58
Postat av: Olivia

han är sjukt skum :S lite läskig... när jag stod ensam i kön till toaletterna förra torsdagen kom han och försökte trycka in mig i ett rum och sånt.. lite scary. Vem är du förresten?

2008-10-14 @ 20:12:04
Postat av: Anonym

En random som hittade din blogg. (:

2008-10-14 @ 20:15:54
Postat av: Anonym

ursäkta mig det är min kompis du snackar om(bartendern)Han tycker DU är helskum.

2008-10-17 @ 14:23:44
Postat av: Olivia

haha tycker haval det?

2008-10-17 @ 16:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0