Så var man hemma igen

Ytterligare en dag fylld med skratt :D Kvällen började med att Arvin kom hem till mig en snabbis, vi bara satt och tjötade och skrattade. Sedan åkte jag hem till Sandra i lägengheten, och det var först tänkt att vi bara skulle vara där hela kvällen och dega och äta gottisgrejer. Men vid 12-tiden drog vi oss in till stan för att träffa Arvin och gå till Tintin (detta ständiga tintin asså :P). Men istället gick vi upp till herr buller som satt och drack vin med Caiza. Där hade jag verkligen asball! Vilket man alltid har när man är med mina vänner iofs :P Vi sjöng, dansade och hade oss :D Sedan tog jag sista bussen hem, och här sitter jag nu och äter fyllemat, då maten är som godast. Hoppas ni haft en trevlig helg allihopa :D Imorgon blir det plugg för min del, och möjligtvis utgång. Puss och kram


As usual så glömde jag att ta bilder från hela kvällen, därför får ni här ta del av den första delen :P Vilket bestod av massa mongo-bilder på mig och Sandra. Haha, men det är alltid roligt :P
       
   
   
   
   
                         What comes before part b? PARTEEEEEY


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är bara flummiga tjejer!

2008-10-19 @ 18:08:29
Postat av: Christopher B

gryyyymt rolig kväll! :D

2008-10-19 @ 23:28:30
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0