Regnregnregn :(

Jag förstår mig inte på höstväder! Igår var det hur fint som helst, solen bara stekte på. Och så dagen efter så är det såhär, regnigt och grådaskigt. Men det har väl sin skönhet det med antar jag :P Tror jag glömde nämna det men igår hade vi Buffertdag, vilket alltså innebär att vi var lediga :D Så jag pluggade lite fysik (prov nästa vecka :S) och sedan begav jag mig ut på en liten promenad, då jag tog med mig kameran och fotade lite :P Jag fick även besök av Richard för ovanlighetens skull ;P De e så himla tråkigt att fota när man är ensam, så finns det någon som vill ställa upp som modell så hojta gärna till! Men jag måste faktiskt bara säga att höstpromenader är seriöst det mysigtaste som finns. Och alla färgglada löv gör mig galen! 

Ikväll ska jag åka till hannihoney och dega film typ :) Tror jag iaf, vi får väl se vad vi kan hitta på för busigt :P Men nu ska jag först göra mig en varm choklad för att få upp värmen i kroppen igen. Kom nämligen precis in från ösregnet :/ Puss och kram

      Älskar verkligen den här mössan! Hur rolig är den inte liksom? :P

   
   
   
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

super fin =) vart har du köpt den?

2008-10-15 @ 16:37:39
Postat av: Olivia

Det är min systers så jag har ingen större koll på det tyvärr, men jag tror den är köpt på second hand faktiskt :D

2008-10-15 @ 22:13:59
Postat av: Arvin

fan vilka läckraaa bilder!!! får jag lov att äta på dig? :)

2008-10-16 @ 00:13:32
Postat av: Anonym

älskar sånna mössor! så sjuukt snygga!

2008-10-16 @ 11:21:04
Postat av: Anonym

älskar sånna mössor! så sjuukt snygga!

2008-10-16 @ 11:21:37
Postat av: Anonym

O!j :O någon gillar sig själv :S

2008-10-16 @ 18:59:26
Postat av: Olivia

anytime arvin ;)



jaa dom e galet snygga! Iaf på rätt personer, jag skulle aldrig kunna ha den till vardags till exempel :P önskar att jag skulle kunna det dock



Oj! någon gillar att trycka ner på andra :S

2008-10-16 @ 19:05:58
Postat av: Anonym

jag har ju lärt mig av dig

2008-10-16 @ 21:44:00
Postat av: Olivia

av mig? det märks att du inte känner mig så väl du :P Det är det sista jag vill göra.

2008-10-16 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0