Pluugg

Förlåt att jag är så seg på att uppdatera nu för tiden, men jag har så himla mycket att göra hela tiden känns det som :S Nu har jag precis skrivit färdigt min religionsuppgift som ska in imorgon, så nu ska jag sätta igång med svenskan istället. Alltså varför plågar vi oss själva genom att gå i skolan? En sjukt bra fråga :P
En annan anledning till att jag inte uppdaterar lika ofta är att vårt internet cpar! För att få tillgång till nätet måste man koppla in datorn direkt till modemet, och sitta på mammas och pappas rum som håller på att göras om. Så jag sitter här på min lilla rumpa bland slip-papper och målarfärg.. Sjukt gött ;P

Hoppas för allt i världen att ni inte missade hål i väggen igårkväll, asså jag tycker verkligen det är askul! Nackdelen är ju att man blir så himla sugen på att göra det själv bara, men någon gång innan jag dör ska jag ha testat på det, det lovar jag ;) Richard, gullig som han är, kom med världens fetaste godispåse också.. haha, så bra! Den är för övrigt uppäten nu ;P Tillbaka till plugget. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Richard

Gottegris? :D

2008-10-07 @ 15:47:51
Postat av: Olivia

mjaha, kanske :D ne de va ju faktiskt morsan och cornelia :P

2008-10-08 @ 16:12:10
Postat av: Richard

nee? dååååligt!!! :P

2008-10-08 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0