Panik!

En snabb liten uppdatering :D Efter skolan åkte jag in till stan för att träffa Richaaard. Sedan åkte vi hem till mig och dega i några timmar. Och nu ska jag ta bussen in till stan om 10 minuter, för att träffa Buller och Arvin :D Och jag har inte ens bestämt mig för vad jag ska ha på mig än :S hahha. Äsh då, det löser sig. Vi ska hursomhelst till Viktoria, sedan får vi se vad som händer. Jag börjar nämligen inte förän 14.00 imorgon, och då har vi friskvård. Och som ni förstått så är det ämnet ganska så slappt, så imorgon ska vi bowla ;) Sjukt jobbigt asså... nooot. Äääälskar bowling! Typ det roligaste. Ne nu får jag springa. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Arvin

sry att jag inte dök upp men sömn is the shit!!! <3

2008-10-09 @ 23:27:41
Postat av: Anonym

Ta på dig samma kläder som innan du tog av dig kläderna och träffade Richard...

2008-10-10 @ 01:19:57
Postat av: Anonym

Ta på dig samma kläder som innan, innan du tog av dig kläderna och träffade Richard...

2008-10-10 @ 01:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0