Lördag - ett lååångt inlägg

Helt galen kväll/natt, blandat med dans, skratt,, flumm, tjöt, trötthet, stan och mycket mer :) Kvällen började i lägenheten för att se på Portugal-Sverige såklart! Men när man tittar fotboll så är öl ett måste, därför gick vi först till city-torget och köpte det :) Matchen slutade 0-0, vilket inte var helt oväntat kanske. Då var det bara jag, Sandra och fellebaby. Senare kom även Buller. Och då bestämde vi oss för att dra in till stan för att sätta oss på Lilla London trots att vi hade kommit överrens om att vi inte skulle ut idag :P Men väl inne i stan så kom vi först inte in på LL eftersom det var åldersgräns på 23... istället stötte vi på Arvin, Toper, Dino och Blomman... stod och pratade lite med dem och cruisade runt längst med avenyn, sedan fick det bli Tintin, och jag tror inte ens att jag behöver skriva vad jag beställde :P

Jag måste återigen säga förlåt för att min mobil var död till många... Men jag kan faktiskt inte hjälpa att den är störd :P Så snälla var inte arga på mig <3

Jag missade självklart min sista nattbuss, så jag stannade  hos Buller och tittade på tv fram till klockan 6 imorse :S Så typiskt mig, haha. Jag hade iaf galet roligt igår, tack alla som var med :D Pusspuss

    För att förklara kvällen lite bättre så kommer här massa bilder :D Gaaalet

   
   
   
                    Låt mig bara påminna er om att vi är sjukt seriösa ;P
   
Här trycker vi in en gårdagens:
Lila tunika - Åhléns
Svart tubtop-klänning (under) - Gina tricot
Strumpbyxor - Lindex
Örhängen - Gina tricot
Sedan hade jag mina HM-klackar, väska från Indiska, skinnjacka och pour-halsduk :)
   
   
   
Asså det sjukaste är ju ändå att det här är den roligaste bilden från kvällen, när vi är normala ;P
   
   
                        Sedan var vi i stan helt plötsligt... TIINTIIN!
   
Mitt partytrick :P Tack Arvin för att du bjöd mig och Sandra Dee på kycklingbaguette :D

Men den viktigaste personen lyckades jag inte få med på bild, trots att jag sparade en bild för honom. Jag pratar självklart om min älsklingsbuller! Så därför kommer här en bild på honom och Sandra från hans blogg, dock inte från igår

                        www.christopherbuller.blogg.se
   Och bara för det så tog jag ytterligare en bild som jag lägger in.Moha!

         
         
        De två bilderna ovan är båda från Viktoria från förra lördagen :)

Kommentarer
Postat av: Christopher B

haha! det e bra att du lägger upp en bild på mig, sen kommer det en bild på dig å richard!hehe

2008-10-13 @ 16:42:56
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0