Lördag

Denna dag var en sjukt stressig dag! Jag åkte hem från Richard runt 12-tiden tror jag. Efter det var det tänkt att jag skulle åka in till stan, men jag märkte att jag inte skulle hinna det med tanke på att jag senare skulle till Niclas och baka :D Så jag åkte till Allum istället där jag köpte ett par skor, en stickad tröja, lite smycken och strumpor och sådär :) Sedan åkte jag in till Niclas som sagt, där Lillanna, Adam och Filip även var. Vi började baka våra speciella bullar :P Hur kul är det att baka om man inte får experimentera lite liksom :P Så vi hällde i maränger, chockladsås, silverkulor och lite så :P Sedan mötte vi upp Emelie och åkte till Hagakyrkan för att lyssna på bla Daniels, Johans och Björns lilla konsert. Där gav vi även bort våra bullar som vi så duktigt hade bakat :P Efter det åkte vi tillbaka till Niclas lägenhet igen där vi inte gjorde något speciellt så. Jag träffade även min älsklingsjulia en snabbis, den starkaste tjejen jag känner! Gud va jag älskar dig hjärtat <3 

        
        
                   Asså det där var ju helt galet roligt :P
        
        Sorry för de sjukt bra bilderna, men min kamera är hos Sandra :P

Kvällen fortsatte...
När buller slutade vid halv 11 mötte vi upp Sandra på Valand. Sedan drog vi till Viktoria för att träffa Richard och co. Vi träffade då även alla våra finfina bartenders :) Så sjukt roliga :P  Vid 3 tiden drog vi därifrån, lämnade av Richard vid hållplatsen och drog sedan till Tintin, min sista buss gick 03.50 men jag valde att inte ta den :P Så jag och Sandra sov i två timmar hos Buller på avenyn, sedan tog jag 07.20 bussen hem. Så jag är rätt trött just nu. Men jag hade galet roligt! Tack för den dagen liksom. Puss på er


    
Lördags outfit tagen för 45 minuter sedan
Stickad tröja - HM (ny)
Linne under - Zara
Jeans - Bikbok
Halsduk - Pour
Skor - Skopunkten (nya)
Strumpor ;D - Lindex (nya)

Sedan hade jag även en svart Rodebjer tröja på mig som jag glömde hos Buller... tror jag

Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

tack själv lixom ;)

2008-10-06 @ 13:54:44
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Lotta

ååh de skorna o den tröjan e faan assnygga, min lillasyrra har båda hahaha

2008-10-06 @ 18:46:48
Postat av: Olivia

haha jaså? sjukt ändå :D

2008-10-06 @ 19:22:49
Postat av: Anna

Vad heter han i rutig skjorta? Han är grymt söt!!

2008-10-08 @ 09:01:21
Postat av: Olivia

Niclas heter han :D ja men visst e han gullig. Vem anna är detta om jag får fråga :)

2008-10-08 @ 16:13:11
Postat av: Anna

Jag går på Donner, och såg honom i ettan när jag besökte Hulebäck, Kan man få tag på honom på något sätt? Vill verkligen träffa honom!

Tack för svaret! // Anna

2008-10-08 @ 18:23:08
Postat av: Arvin

diggar den där Anna :P hahahha

2008-10-09 @ 23:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0