Lång dag!

Idag började jag klockan 8 och slutade halv 5.. låter det inte bara för härligt ;) Så nu är klockan 18.07, gick lite på stan med Emma påvägen hem från skolan nämligen :P Tror jag har bestämt mig för vilka skor jag ska köpa, men vi får se vi får se :) Nu har jag ett dilemma här, ska jag gå ut ikväll eller inte? Jag är egentligen sjukt sugen, och jag menar det skadar ju inte att göra det. Förrutom min konstanta oro över att jag ska bli fast då ;P I sånna fall ska jag iaf till Riorio, LM-engström har nämligen hyrt stället och har någon grej där :P haha, vilken koll jag har. Och så har då elefant realeas för sin nya låt superman... Vill ni höra mer av dem kan ni gå in på myspace.com/elefantonline :) Imorgon skulle jag då egentligen vara helt ledig, men så ändrar lärarna på schemat så att vi börjar 9 :S Bra där! Men jag slutar iaf innan 12, så det är ganska lugnt ändå ;) Ne nu ska jag väl börja göra mig iordning för kvällen, tror ändå att jag ska ut. Beror lite på min syster, om hon bangar eller inte :) Ha en fortsatt fin dag, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0