Juubel!

Äntligen äntligen äntligen har jag skickat in den här psykologi-debatten! Så nu har en stor börda lyfts från min axlar :P Inte för att jag kopierat någonting, men det har skickats till urkund vilket är ett program som söker igenom varje litet arbete och kollar efter kopiat... Tänk om det skulle visa sig att någon annan formulerat sig precis som jag :O Haha, inte så troligt kanske :P Så nu kan jag börja fokusera mig på svenska provet nästa vecka, plus engelska redovisningen. Varför plågar vi oss själva med att gå i skolan, det är en sjukt bra fråga :P Har liksom inte haft tid att gå på stan på flera veckor :/ Inte mer än typ en halvtimma hit eller dit iaf...

Nepp.. ska se färdigt på so you think you can dance nu, sedan blir det läggdags :D Sov bara 4 timmar inatt, iinte så bra. Puss och kram <3

Orkar jag gå ut imorgon eller inte..? Bläää

Kommentarer
Postat av: Christopher B

nä! banga utgång så kan vi ta en fika istället! :)

2008-10-01 @ 22:49:43
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

fast jag tror faktiskt att jag kommer gå ut.. cornelia och isaac ska dit också :D

2008-10-01 @ 23:06:22
Postat av: din fellebabe

Klart du ska me ut hjärtat!! :D

2008-10-02 @ 14:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0