I'm stressed...

...men självklart måste jag ju skriva lite kort om dagen som gått :D Jag steg upp vid 13-tiden åt frukost och lite sådär, sedan drog jag till Partille centrum vid 15-tiden för att göra en grej. Sedan åkte jag direkt in till staden för att träffa Arvin, Mikael och Josefine :D Vi gick runt i vad de kallar kyla, men jag var hur varm som helst :P Jag hann även med att kika in hos Per på Filippa K och Buller på Kiki skinn design. Sedan begav vi oss till Tintin och äntligen fick Josse testa på den omtalade tintinbaguetten ;D Efter några timmar drog vi oss dock hem.. måste bara säga att jag är sjukt onödig :P Jag kom hem precis, och jag ska åka om 30 minuter igen :P Skulle bara hem och hämta pengar och byta om. But that's me ;) Har lite panik just nu, men kort och gott var det iaf en mycket trevlig dag :D Jag och Josse ska åka till Norge tillsammans, rensa fisk och sedan åka till Asien, no matter what you say Mikael. Haha :P Puss och kram

         
Så här ser jag ut ikväll. Jeans bikbok, linne Lindex, kavaj HM, skor skopunkten, örhängen Rag Lady. 
Sedan har jag även lätt sotade ögon, kommer jag nog köra mycket på i höst, det är enkelt och det går fort :D
         

   
Jag har aldrig haft bild på Mikael eller Josefine så här kommer den :D Arvin har ni redan sett :P haha
    

Kommentarer
Postat av: SANNA

du va otroligt söt!

2008-10-27 @ 20:53:18
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: nisse

Gud olivia, du måste ta det lugnt.. jag blir till och med stressad när jag läser det.. Puss, trevligt lov!

2008-10-27 @ 21:09:14
URL: http://hugossaga.blogg.se/
Postat av: H

Du ser väldigt, väldigt bra ut. =)

2008-10-28 @ 01:22:06
Postat av: Josefine

Jaa vad god den var, vi måste äta den snart igen!! Mikael vet inte vad han pratar om, vi ska till Norge!

Tack för igår, det var supermysigt och hoppas att du fick en rolig kväll sen. Puss!!

2008-10-28 @ 08:46:54
Postat av: Olivia

men tack, va glad jag blir :D



Nisse, vi får se till att ses en snabbis på lovet tycker jag :D



Ja tack själv gullet :D Kvällen var crazy! haha. puss

2008-10-28 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0