Hurray!

Vilken härlig dag! Vädret är helt underbart och ÄNTLIGEN fungerar mitt internet igen! Har saknat möjligheten att kunna sitta och kolla på tv med datorn i knäet, lyssna på musik och äta samtidigt ;P haha. Så nu sitter jag här och tittar på AFV, aaaskul! Ikväll ska jag kanske träffa Arvin, beror på om jag orkar eller inte... vi får väl se vi får väl se :)

Detta fick bli ett väldigt kort inlägg :P Om någon timma lägger jag in lite nya plagg också :) Puss och kram

       
  Just nu känner jag mig lite såhär.. trött, sleten och bara allmänt störd ;)

Kommentarer
Postat av: Arvin

du orkar alltid träffa mig my dear ;)

2008-10-09 @ 23:29:06
Postat av: Olivia

klart jag gör! :D

2008-10-10 @ 11:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0